FAQ

Mijn layout is versprongen. Hoe kan ik dit verhelpen?

Check of de compatibiliteitsmodus niet aan staat voor het tonen van de Inzetbaarheidsmonitor en zet deze, indien nodig, uit.

Kan ik mijn browser updaten?

Het kan zijn dat na het updaten van uw internetbrowser de Inzetbaarheidsmonitor niet of niet goed meer werkt. De Inzetbaarheidsmonitor werkt echter in de meeste recente versies van de volgende browsers en is onder andere getest met Internet Explorer 11, Google Chrome (versie 40.0 of nieuwer), Safari (versie 8.0 of nieuwer) en Firefox (versie 35.0 of nieuwer). Als uw browser niet wordt ondersteund kunnen delen van de Inzetbaarheidsmonitor niet goed functioneren.

Kan ik de Inzetbaarheidsmonitor ook gebruiken op mijn tablet?

De Inzetbaarheidsmonitor is getest op Android en iOS en werkt in de meeste recente versies van de verschillende browsers.

Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik nu doen?

Wanneer uw account geblokkeerd is, kunt u een e-mail sturen naar info@inzetbaarheidsmonitor.nl. U ontvangt vervolgens van ons een melding wanneer uw account weer is gedeblokkeerd.

Ik kan geen beoordeling aanmaken. Hoe kan dat?

Bij het aanmaken van een nieuwe beoordeling is het van belang dat de inrichting van het functieprofiel goed is en dat de medewerker ook daadwerkelijk is gekoppeld aan de functie. Controleer daarom of u ook de norm per inzetbaarheidscriteria heeft ingesteld en of u de medewerker de juiste functie heeft toegewezen.

Waarom ziet een nieuwe gebruiker bepaalde functies niet?

Controleer als applicatiebeheerder of bij de nieuwe medewerker zijn/haar rechten goed zijn ingesteld. Hierdoor kan het zijn dat een gebruiker sommige functies niet kan zien of juist wel kan uitvoeren terwijl dit niet zou moeten kunnen.

Geen antwoord kunnen vinden?